100712

ja igår blev de nattbad med folk! Jag är inte badkruka inte, men fick tjata på lilla jessie att springa ut samtidigt som mig ;) tillslut gick de ha ha.  Nu har jag precis duschat och tagit på mig nya kläder, ska väl snart kila iväg till jessica, antagligen försöka städa lite där borta, sen festen som var hos henne, ojojoj. Behövs städa här också, men de får väl bli senare isåfall, eller imorgon. Jag kommer jämt skjuta upp de.  Men behövs bara att damsuga och tvätta golvet, för allt annat som låg på golvet i söndagsmorse har jag redan tagit bort.
Vet inte vad som händer idag, de märker vi väl sen. Vi lyckas alltid att hitta på något.

och jag drömde en dröm inatt, helt sjuk. Att linus ringt jessie och sagt att han ej e sur på henne men att han e sur på mig och sen blev jag arg och smsade han osvosv, men jag frågade jessie nyss och de hade inte hänt, så de var en dröm de, sjuk dröm ?

men nu ska jag sluta, xoxo!


Kommentarer
Postat av: narges (:

Fin blogg bruden! (:

2010-07-13 @ 13:18:54
URL: http://vahedi.webblogg.se/
Postat av: narges!

Hihi, haft en bra dag? :)

2010-07-13 @ 16:03:07
URL: http://vahedi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0