100707

hejhå!
Här kommer de en bild på min nya tattoo  , men man ser ej så bra dock.

Iaf , den kändes mer än vad mina andra kändes ;d men så ont gjorde de ej,  för skön känsla att tatuera sig alltså.
Vet iaf att jag ska göra en elle två till, sen fåre allt räcka.

Igår var de fest på vivallakullen, de var först jag caroline jessica tobias och micke, för kul, Sen kom det några grabbs till.. =)) .. iaf, vi hade svin kul,  körde lite roliga lekar, drack, snackade strunt och ja allting, <3

Sen däckade jag, först säger jessie som ligger däckad i soffan "elin, jag vill ligga bredvid dig " .. Och sen lägger hon sig bbredvid mig, elle aa jag sitter, och sen däckar jag och vaknar vid hennes fötter dagen därpå.

Sen idag så vaknade jag av att jessica kramade mig och sa att vi ska upp nu, för tobbe hade smsat oss, och så, för vi skulle till anlängsbadet, kom dit vid 2 och stack hem vid 6, låg där och stekte hela dagen, för skönt! Vill duscha nu, så de ska nog bli. Puss på skinkan

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

oh, jag vill också tatuera mig :)

2010-07-14 @ 20:10:46
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0