100705 - tatuera mig imorgon!

Hallå! :) Skickade in alla mina förssörjningsstöd papper idag, skit najs fan!
Igår var det en liten knas dag, var först me jessie linus och hajro hemma hos jessie, sen stack dom och jag och jessie åkte & bada med några, sen åkte vi hem till jessies kompis och slagga där typ. Somnade vid 6 och skulle egentligen upp vid 9, men vi försov oss och vaknade vid 11 tiden, så det blev bråttom kan man lugnt säga, vi skulle till stan & grejja lite föfan! :*
Iaf nu sitter man här hemma, och väntar på käket, och sen ska jag duscha :) jag tittar också på lite tatueringar, ska tatuera mig imorgon em caroline, <3
Tänkte göra en skytt på min handled, skulle inte de bli riktigt nice? Vene om de bara ska vara en liten skytt grej elle något speciellt till den ? hmms, ska kolla runt lite grann och sen märker vi de somb lir snyggast, och inget man kan ångra, eftersom jag alltid kommer att vara skytt ^^

Nääe nu ska jag hoppa in i duschen, sen äta fiiiiskgratäng och sen blire att träffa lilla Caroline.  Puss på det.



Kanske någon sån typ? 
elle typ
elle kanske en helt vanlig? elle så kanske de ska se ut som en blixt typ? hmms.. Ska nog snacka med caroline snart , så får hon hjälpa mig elle ge föslag haha.


Kommentarer
Postat av: jessie

jag tycker du bara ska göra en sådan normal typ som ligger lite. om du fattar <3

2010-07-05 @ 22:25:11
URL: http://jessicasandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0