100704

Heej hoppsan sa :) Det e lite roligt, skit mycke folk hör av sig till mig och jessie och vill festa med oss igen osv, de ville festa idag men de orkar vi inte och e inte direkt taggade heller .. Men de blir kanske på tisdag iaf.. (:

Sov hos jessie i natt, hennes för varma lägenhet men balkongen var uppen som tur var.. Sen e vi sura på Linus som bara stack hem helt plötsligt, det glömmer vi inte.
Men men nu ska vi gö käk sen hem till mig och kolla vilka arbete jag sökt så att jag kan skriva ner det eftersom jag ska till försörjningsstöd imorgon och lämna in tusen papper osv, hoppas jag kommmer få försörjningsstöd. :)

blir nog att träffa fler folk sen. puss



Grattis älsklings carro påå födelsedagen!! hoppas din dag blir perfekt :)<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0