ohja.

hejsan ! =) ..
har precis kommit ut ur duschen, så jäkla skönt alltså! :)) .. cyklade lite med motionscykeln, men de var inte alls länge, helt slut och trött och ja du, allting, men en liten stund blev de iaf..
Nu snart ska jag måla naglarna, jag har ju haft fransk manikyr väldigt länge så tänkte för en omväxling skull ha typ nån annan färg, typ röd elle nått, så de blir lite olika :) de blir nog kalasbra tror jag elr?

jage  vrål hungrig :| .. men snart blire kyckling, elle aa om en halvtimme - timme dåårå..

imorgon ska vi på studiebesök me människor i behov av stöd gruppen , till något ställe som heter varsam... ska kolla på eniro sen vart de ligger, jag har bott i örebro i 19 år, och vet endå inte vart nått ligger typ xD .. men iaf, slut pratat .. PUSSSA!" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0