nattmänniska (?)

hallåjj! :D .. jag e pigg, va finns det att göra? :) ..



Jag somnade först vid 8 tiden tills typ vid 9 tiden då morsan ringde & väckte mig, hon hade hittat en fin studentklänning ja kanske skulle få, den var hur fin som hellst!! :) ..
Sedan gick ja upp, tränade ungefär en kvart med träningscykeln!



sedan träffa ja en kompis för kanske 1-2 timmar sedan, vi tog en cigg & snacka och allt sånt ! ;d .



& nu försöker ja få natta att snacka lite med mig, för jag e pigg :/ men endå trött, så ska sova om en stund! ;d .. men ska snacka lite me henne först :D

ska nog ha en myskväll imorgon me bästa! <3

PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Josse

samma här ;D

Förresten ska vi lägga till varandra på bloglovin? =)

2010-01-08 @ 14:36:11
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0