leaving on a yetplane.

heeeej! =) ..

Idag ; skola, hem till morsan, träffa simon(kusse) & hans tjej och deras lilla söta hund, pussat på beccca&flisan(mina små syskon ) , varit lite arg och nere p.g.a en hel del saker, pratat om studenten & nu sitter jag här och dunkar musik i min egna värld! ^^ i hörlurare försåss, för mina syskon ligger i sänga nu ;d ..

Musik Idag ;  Naturi Naughton - Fame , Therapy - Diane, The hooters - 500 miles , The hooters - Where do the children go, P!nk - Please dont leave me, Lily Allen - Smile! =)

Kläder Idag ; Jeansleggins med lite coola mönster på ( svin snygga ) ( 199 kr i gina tricot ) , ett långt vitt linne( 149 kr gina tricot ) och en glittrig fin tröja som jag hade över den vita ( 149-249 kr i gina tricot ) och sedan den gamla heliga koftan ^^ Mooooha.

.

Dagens irreterande brud som har 0 i iq ; leeeeeee*la.

Dagens gulligaste ; får bli lilla becca, hon sa att hon ska sitta fast vid mig hela tiden och höll om mig, satt i mitt knä och ja allt sådär sött.


Dagens fjortis ; får faktskt bli lilla söta flisan ;d .. hon bytte kläder förut helt plötsligt och skulle ta bild på sig själv i spegeln etc, men det är bara gulligt såklart ^^ hon börjar bli riktigt stor jue!


Dagens mat ; spaggethi(stavning?), köttbullar och brun sås! faktiskt riktigt göttans..

Dagens smink ; Brunkräm, rouge, vit/rosa kajal, mascara!

Dagens håruppsättning ; inget särskilt,  satte upp luggen med hårspännen  ( den gamla vanliga looken ) och sedan hade jag först utsläppt och sen hårspray så de blev lite volym men sedan satte jag upp håret med en enkel toffs typ för de blev jobbigt med håret som bara hängde typ ^^

Dagens data ; Min mini laptop!

Dagens ämne i skola ; tro de elle ej, men engelska B var nog de roligaste vi hade idag ( för då gjorde vi något iaf )

Göra senare ; titta påå paradise hotel ( i datan lite senare eftersom morsan skulle kolla på annat ) och sedan sova elle nått, e dötrött men börjar inte förns 11.55 imöra iaf ;b ..

Dagens bästa ; måste bli natta, för att hon är de helt enkelt :)

Ursäkta de konstiga frågorna, hahaha men kom inte på något bra så jag skrev upp de första jag tänkte på typ ;b och de e ju typ min fina lilla beskrivning om min dag :) puss på er. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0