har du nått att säga elle?

Okej, nu har de hänt en massa, vart ska jag börja? .. kom ihåg, nämner inga namn, men de flesta vet endå vem det handlar om.

Först i skolan gick jag och amaliiitah runt lite osv, sedan såg vi tjejen sitta vid datorn.. men vi gick bara förbi, liksom orka vara hon .. heh .. Sedan gick vi på lektioner, och tjejen kom inte på lektionerna? och vi skulle jobba med projektarbete idag, hon skulle visa mig vad hon gjort på jullovet annars skulle ja snacka me våran handledare eftersom tjejen inte gjort något på projektarbetet :S,..

Sen smsar ja henne ; moget att inte komma " och hon sa att hon åkte till skolan och sedan hem för att hon mådde dåligt, nej så var de inte, hon var rädd för att träffa mig, hon har inga andra att vara med, för detta har hänt flera flera gånger... men det har hon sig själv att skylla på, som väljer att vara tillsammans med en kille som gjort hennes vänner dumma saker, klart hennes vänner tar bort kontakten med na.


Så jag bestämde mig för att gå till våran handledare och prata med honom & han beslutade att prata me henne osv, för liksom hon ska väl inte få ett betyg som hon inte förtjänar? som jag har förtjänat? eftersom jag gjort nästan allt. elle har jag fel.. noway! har man inte gjort något i ett grupparbete, ska man få sota för det.




Sen berättade jag till henne en sak som är sant, och hon säger att hon inte bryr sig och att de lätt händer? ( vill inte gå in på det, eftersom det är lite mer privat och finns folk som läser som inte har rätt till att veta ) .. Men liksom, det som hänt ska fan inte ens hända :S och de händer inte lätt, bara om man e en psykopat.. Så ja,. ni har nog märkt att jag e på dåligt humör? aa kan säga en grej, hon valde en kille som gjort dumma saker mot sin förra bästa vän ( jag ) och sina andra vänner, hon sa att hon inte brydde vad han gjort, hon valde en kille hon känt då i 3 månader ungefär iställt för de hon känt i flera år! Hur patetiskt låter inte de?

aja, nu ska jag kanske inte lägga till för mycke skit på bloggen, men det här är min blogg, mitt liv, mina åsikter, deal with it, or not, your problems! =)

 

allt detta påverkar humöret, skolan & ja allting! joobbigt läge.


PUSS!


duärbäst.<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej!

Allt bra med dig idag? :)

2010-01-07 @ 17:26:06
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv:

samma här men annars mår jag bra :)

2010-01-07 @ 18:10:32
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: nathalie

Svar nje jag tog den i somras :)

2010-01-07 @ 18:59:45
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Natalie

Psykopat varing på HAn, och hon verkar fan vara helt jävla rubbad om hon säger sådär om det hade vart tvärtom hade jag smällt till na på käften för det är var hon förtjänar + massa mer men det är omoget att göra så så nej.. MEN vafan håller hon på med egentligen? javla koossa ;D

2010-01-07 @ 20:23:15
URL: http://typnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0