gott nytt 2010!

hej! det har vart en seg dag idag! men nu ska ja berätta om våra  nyår ;d


Först kom vi te vbg, ja tobbe och jessie gick in och bytte om hos sonny och dom, sedan började vi dricka vin, och en vin flaska gick ut, sedan åkte vi te fredrik, där var de fest, och då rök 3 liters vinflaska åt, och sedan fick vi lite groggar, alltså de var kul , jävligt kul ibland och sedan blev de mindre kul ... men iaf, min nyårs puss fick jessie, men tobbe fick också en :) .. tänk er, de är 2010 nu? :O tar studenten detta år ;) .. Men iaf .. vi drack, dansade, pratade med alla, umgicks, och drack mera! Sedan hade ja och tony ramlat elle nått, då säger fredrik : du får gå NU " jag gickl te tobbe och jessie som snackjade i telefon en bit ifrån, och sa att vi ska gå nu, oxförbannad var jag !! madde och nån mer brud kände sig tydligen hotade av oss, eftersom de var JAG JESSIE och TOBBE som var i centrum, inte dom!! så tjejerna ville att vi skulle dra, så min EGNA farbror slängde ut sin brorsdotter och hennes kompis på gatan, men jag förde ett jävla liv tack vare de,  vi gick in tusen ggr, jag sa att ja skulle ha grejer osv, sen skällde ja ut dom och sa att jag hatar dom, jessie&tobbe var också förbannade, sen gick vi där ute typ barfota och sedan kom det en snäll tant som skjutsade oss till sonny för vi visste inte vart sonny bodde även om de ej var långt ifrån ... xD .. Men iaf, slänges ens farbror ut sin brorsdotter och hennes kompisar 30 mil hemifrån när de inte éns vet vart de är någonstans? nej då är man riktigt jävla sjuk .. så han fick skit av mig, ja sa att ja aldrig mer vill ha något med han att göra längre .. så om du läser detta, dra åt helvete äckel.
Men iaf, ja jessie & tobbe hade det iaf riktigt jävla kul tillsammans, jävlaar vad jag älskar er. <3

Sen idag var det en slö dag, bakisar som fan ! bankade på fredriks dörr, hämtade våra tecken och gick därifrån!  sa inte ett ljud .. Sedan åkte vi hem och kom nyss hem ;) nu kmr lite bilder, orkar ej ta in alla .. bara ngr.






alltså tog bara bilder på oss tre, för de var vi som styrde festen xD


puss&kram

Kommentarer
Postat av: Annica

hihi fina bilder! speciellt på dig och Tobbe!:-)

Eller hur Natha?;-)

2010-01-02 @ 19:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0