elly hissar&dissar! (;

Nu äre dax för elly att hissa & dissa! :D


Elly Hissar:

1. vintern.
ja alltså, det är svinkallt ute och allt dedär, men jag tycker att vintern kan vara riktigt kul ibland också ;) när man kan ut och leka i snön med sina vänner, åka sopsäckar, och sånt, det är faktiskt kul att vi fått vinter!

2. studenten närmar sig!
Ja detta år tar jag äntligen studenten ;) det är ju en kul grej förutom att det blir en miljon plugg nu bara.

3. APU snart! =)
Det är ju en bra sak, att jobba med barn i 5 veckor och slippa skolan lite, men skolan slipper man endå inte eftersom man får plugg med sig till sin praktik plats! Men man slipper iaf sätta sina fötter i skolan! ;)


Elly Dissar:

1. att det är kallt ute ;o

Ja men de kan nog de flesta hålla med om, jo visst det är kul att vi äntligen får vinter i vårt land, men alltså, det är ju för kallt ute, man kan ju inte ut utan att frysa häcken av sig, även om man har ett kg klädersig.

2. Falska personer!
ja det kommer jag nog alltid dissa, alla är falska , ja det är dom! elle kanske inte alla, men alla har ju ljugit nån gång ? =) men iaf .. de finns vissa personer som mår bra av att ljuga, och de gillar vi inte elle?

3. skolan börjar imorgon!
ingen kul sak vad jag tycker, bara en massa grejjs som måste vara klart inom kort !! gud ..


PUUUUUUSSSS! 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

va kul att du har studenten framför dig :)

2010-01-07 @ 09:55:21
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0