closer...

Hejsan alla söta :D <3 ..

Idag .. jag och sabbe åkte till stan, och träffade chriss natta och linda, vi stack till kina muren på en gång, och vi satt där i typ lite över en timme, och de var sjukt mysigt och sjukt god mat, vi blev iaf proppmätta kan jag lova D:

Sen så gick vi och kollade lite i affärer, och sen vidare till beccis, på hennes lilla söta kalas! =)) och de var roligt, vi tog lite bilder med barnen, lekte lite lekar, och pratade en helg del! Sen vidare till bio och gick på Fish tank, jag säger bara det att ... gå inte på den ! den var sjukt dålig, hade ingen handling, och .. vad fan handlade den om? jo en snor unge typ som betedde sig helt wierdo! aja .. men de var sjukt mysigt iaf .. eftersom att få vara där med dom söta :D .. och bara helt enkelt mysa, så det här har vart en toppen bra dag! Sen kom karlsson och hämtade oss.. och vi har tagit en hel del bilder.. ska ta in de i bdb och facebook, och lägger nog in dom i bloggen kanske imorgon elle så =))  lite flumm bilder, åde! öhöhöö mysigt..

Nu duschar söta sabbe.. jag ska duscha efter henne!
sen ska vi göra lite mysigt, typ ansiktsmörj grejs så man får fin hud och de haha :D
ha en bra dag! PUSSSSSS


förlåt! :/ ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0