bradag!

okej, nu e min kväll räddad! har mått as dåligt ikväll p.g.a lite grejer jag inte tänker ta upp i bloggen för då kommer jag bara tråka ut er ... men iaf, natta ska komma hit :) vi ska ta på oss nått fint och sen ta lite fina bilder utomhus och kanske inomhus! de blir helt klart great! fan att vi inte tänkt på de tidigare? jag har endå bara legat och degat, tänkt och en massa shit, t.o.m sov i 20 minuter.  Så iaf de ska bli roligt det! Bilder kommer in sen, och många fina bilder ska de bli, MUMMAH!
tack älsk för att du räddar min dag!


och imorgon ska vi skippa i bion, då ska istället jag jessie och lilla tobbelito typ dricka vin och snacka, sjunga, ha helt klart mysigt & spela tekken, dom är små g33ks kan jag medge! ;) <3 .. men iaf! de blir en helt underbar helg trotsallt! först hade man inga planer eftersom man trodde att man skulle få besök, men sen så dök de upp grejer endå,  det är bäst alltså! <3


pusss, skriver sen, då får ni nog se på en massa mummah bilder också! PUSSSIS!

Kommentarer
Postat av: Claudia

Hej hej, kikar in och önskar dig en bra kväll! =)



Kram

2010-01-15 @ 23:00:23
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0