beställt studentmössa today ;d



haallå mina kära vänner ;b .. idag så beställde jag en studentmössa :) ..

var på brandstationen idag me klassen m.fler .. och de var riktigt kul faktiskt :) fick gå runt och kolla, fick en massa info och ja allting dårå :)) .. vissa åkte dendära stången, men fan jag vågade inte =(( .. haah stort mellanrum och allt, och de var långt ner, jaaa jag är höjdrädd ;d .. uuuh! men kul var de, var där från 10 till 12 typ. sen åkte jag till stan och träffa tobbe&carro en stund, sen gick ja och tobbe till affären och beställde studentmössa ;d .. han ska beställa nästa vecka tror jag. men iaf ^^  Sen så flumma vi lite & så¨åkte vi hem! jag funderar på att sätta mig och göra lite uppgifter som ska vara inlämnad imorgon, dehära med teman ; arbetsmiljö och säkerhet " ^^ men vi har tid imorgon och göra färdigt de men ska sätta mig lite nu tänkte jag! Men sen kommer jessie & kanske tobbe. Puss <3 


Kommentarer
Postat av: frida nord:D

sjukt fin blogg!:D händer idag då?:)

2010-01-21 @ 17:44:56
URL: http://fridaofswedeen.blogg.se/
Postat av: Alex

Hej!

Missa inte min tävling, där du kan vinna ett jätte fint pris.

Här är länken: http://iphonetips.blogg.se/2010/january/vinn-en-limbomaskin.html



kram!

Postat av: frida

haha ja , men igentligen ganska komiskt, haha. nja typ inte mycket.. :)

2010-01-21 @ 20:34:44
URL: http://fridaofswedeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0