allt om och om igen.

Blir så trött på folk som säger en sak och sen hör de aldrig av sig igen och säger om den saken ska hända elle inte , liksom ska man sitta & vänta hela tiden elr? .. tänk så har man annat att göraa tänk så vill man planera in annat? det är folk redan som frågat om jag vill hitta på nått i helgen, gå ut på krogen, bowla, bio och ja allting .. men jag har sagt kanske, för jag vet inte vad jag ska svara? eftersom jag vene om jag kommer få besök elr inte? .. Men det blir nog ej av, men tycker att det är dåligt stil att inte ens höra av sig och säga att personen inte kan komma elle om personen ska  komma .. men jag antar att personen ej kommer att komma .. så .. får väl göra nått annat med de som frågat mig om vi ska hitt på nå..   aja ville bara slänga ut mig detta lite!


 har äntligen tränat lite till med motionscykeln! :) cyklade i ungefär 20 minuter, räckte för idag, ställde cykeln i mitt rum & tittade på tv samtidigt, då gick det asbra! :) men tillslut blev de hårt så jag orkade inte cykla mer, men 20 minuter blev ju bra!

 Nu sitter ja & tittar på how i met your mother, tycker den serien e så otroligt roligt ;b .. Just nu ska ted och den tjejen kanske ha sex och de tror att hans rumskompisar är bortresta, men egentligen är dom i toan! xD .. det är lite kul, för ted och tjejen är så sega så de sitter bara & tittar in i varandras ögon, aa tänk å va så kär! =)) ..
Men det avsnittet är nog gammalt men det är de avsnittet ja ser på tv just nu, brukar titta på detta på kvällarna innan jag lägger mig!

 Börjar klockan 10 imorgon, ska samlas i varsam, så räcker om jag går upp vid 8 tiden? hinner sminka mig, fixa mig, äta frukost ( är riktigt sugen på gröt så de ska jag äta ;d ) och sedan dra vidare te stan och möta amaal kvart i 10!

M;en puss ha de, nu börjar de igen!

Kommentarer
Postat av: Marie

sv:

Tack så mycket. =)

Jo tack, just nu känns det bra och livet flyter på. =)

Hoppas allt är bra med dig också. =)

2010-01-13 @ 06:29:21
URL: http://silverscream.blogg.se/
Postat av: marbie

sv: Tack! Det är bara bra!

Sj då? Kram

2010-01-13 @ 13:33:17
URL: http://www.marbieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0