3 januari 2010!

Hallåhallå!

Måste berätta en väldigt klumpig sak som hände från igår till idag om man säger så.
Innan ja & jessie drog iväg te stan & på fest så plattade vi vårt hår, sen hade vi tydligen glömt platt-tången på.. och åkt på fest och ja allt, sedan hade vi kommit hem på natten, däckat och de. Sen imorse skulle jessie låna min tröja, och den var jätte varm tyckte hon, så hon tog bort tröjan och de, då såg vi att det var ett stort svart hål i golvet, tröjan var sönder och de, så vi hade glömt den på! & eftersom vi hade däckat, så hade vi kunnat dött :S om de hade börjat brinna, tur att de inte börja brinna då.. & jessie somnade precis bredvid den.. så jäklar vilken tur vi hade iaf... och min fina tröja är förstörd =(( ..

Menmen, ja & jessie tittade på två filmer, och sedan skulle hon te sin kille! Så då träffade jag tobbe, vi tjaffsa lite igår så vi träffades och prata lite, vill ej bråka me dig. <3 .. Sen gick vi hem te mig och såg först High school musical 3 , xD och sedan the knowing, fucking bra film, jag har redan sett den förut, men ville se den igen, den är verkligen sevärd, fuck vad jag älskar den, ja brukar inte tycka om thriller/action, men denna film älskar man!!! =) sen nyligen stack han hem :/

iaf nu vene vad jag ska gö, vill vara me nån eftersom hatar att va själv haha, haft så mkt folk sovande hos mig under hela jullovet typ, så orka va själv? elle.. Men iaf, nu ska jag dra!


Tobias Kohls & Jessica Sandahl, så jäkla glad att vi tre umgåss, jag älskar er av hela mitt hjärta! Så glad astt vi börjat umgås igen! Jag kommer alltid att älska er! =) med er har man aldrig tråkigt, ni förgyllar ens dag!



Grattis Jaffa på din 21 årsdag!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0