2010-01-15!

De var kul att träffa min gammelmormor! Men hon börjar att glömma bort saker :/ hon frågade mig vem jag var flera gånger , sen sa hon : det var längesen jag såg dig, sist jag såg dig var du liten " pappa bah "a i julas" HAHHAHAHA, han med sina dåliga skämt ;d .. sen hon bah ; de var när du var 5 år "  gud alltså :/ men hon är så otroligt söt endå! <3 Vi kom hem vid 14.15 tiden ungefär, och då hade jessie vaknat, men nu lånade hon duschen och sen ska hon iväg till sin systeryster tror jag? och jag funderar på att lägga mig i några timmar xD men kanske inte, då vänder jag på dygnet jue, men jag e så otroligt trött & seg och ja gud vet vad!
Juste, nästa vecka ska man på studiebesök ... men vene vart jag ska? man skulle ha bestämt de för längesen, men jag tror jag vet vart jag kan gå till :) i hope,

Men iaf, vad händer i helgen alla?





PUSS! <3


Kommentarer
Postat av: Roshanna

Sova:P själv då?

2010-01-15 @ 18:51:14
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0