20 januari 2010!



Hejhej alla söta! :b .. Jag ska snart träna lite på motionscykeln tror jag medan jag tittar på någon komedi serie ;d .. som jag gör typ varje kväll, hur mysigt som hellst tycker jag! & jag behöver träna!

Idag har jag inte gjort ett skit typ! mest sovit, tagit de lugnt, vart i skolan ( en hektisk dag ) ..vart hos gammelmormor osv osv.

Somnade förut i sängen och vaknade av att pappa kom in och sa att maten var klar typ .. och så hade jag ungefär 10 sms?  ;d. av folk!

Imorgon ska vi till brandkåren på studiebesök, man ska få pröva en hel del saker, och sen ska dom väl berätta en hel del saker, vi ska iaf vara där i typ två timmar? de blir nog kulkul! Sen ska jag möta tobbe och vi ska gå till en affär och beställa studenmössa!:D.. hmms .. är de någon som vet om man ska ge lite pengar då man beställer den? och sen ge lite när man fått den? elle hur görs det?

annars får jag väl fråga de imorgon osv, men iaf, tänkte va mer säker, för måste ringa pappa imorgon och be han komma och ge pengar isåfall höhö!

Men iaf, sen ska jag nog, ... träffa jessi också! eftersom hon numera "bor" hos mig! ^^ ..

Men ska dra nu iaf, vad händer i helgen folks? Pusssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0