19 januari 2010!

Heej! =)) .. tittade nyss på nya avsnittet av one tree hill, skit fint avsnitt var det, ser verkligen fram emot att se det varje tisdag nu igen! =)) .. ett väldigt bra avsnitt var det, lite smått sorligt och sånt också kan man väl säga, men endå fintfint var det!

Ska hoppa in i duschen nu! och sånt, sen typ plugga lite för har en redovsning imorgon, hahaha amaal vill att vi gör en teater framför klassen också? ;o .. och hon berättade de för karin, och karin tyckte de lät skitbra, medan ja sa - neeeeeeej :( "  dom skratta bara åt mig, sen så när amaal skulle visa hur teatern kunde gå så gick alla och kollade på oss, hahahaha skit roligt var det =)) .. men vi får se? vi ska ha redovisning om diskriminering iaf, jag ska läsa allt fakta om det och hon ska läsa en artikel om en som blev diskriminerad. kanske teater dårå, men fan kommer bli yr och kommer va as pinsamt ju? men hon skulle typ skrika lite roliga saker så jag skulle bara gapflabba! ;d .. Men aa.. så nu ere baara tre dagar kvar av denna temavecka, och jo de går skitbra,. lite smått jobbigt och jäktigt bara men efter denhär veckan har man iaf G på denna kurs! hahahah det är en i klassen som inte kommit något denhär veckan ;s snacka om att få IG och hon kommer inte att kunna få göra om denhär kursen heller eftersom vi snart tar studenten så de hinns ju inte och sen måste man ha G i denna kurs eftersom det är kärnkurs, för att kunna få jobb osv, aja inte mitt problem, :)) ..

Men nu kallar duschen, elle funderar på att bada? vad tycker ni? haha .. sen plugga och sen sova!


Imorgon ska jag med mormor till andra gammelmormor och hälsa på eftersom hon fyller år idag! =)

Btw, jessie bor typ hos mig xD elle inte bor , bor .. men hon ska vara hos mig i ett par dagar elle så länge hon vill tills hon får en egen lägenhet som hon kommer få snart, hon söker och så =)) och när hon fått det ska jag flytta in hos henne, det är en asbra plan right? =))

Puss ha det, och förlåt för den dåliga uppdateringen ibland! ska bli bätttre lovar, men ibland har man, som natta brukar säga : bloggtorka! " ;d

Hoppas sabine kommer sista helgen denna månad ? :D:D:D:D <3


Kommentarer
Postat av: annica

men har Jessica jobb? annars kan hon inte få lägenhet.om hon inte får det genom soc. men hur ska du ha råd`gumman?

2010-01-19 @ 23:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0