100131 .. hur svårt som hellst.

Hejsan! :/ känns så tomt att vara hemma, ensam utan nån :( .. höhö, utan nån som sover här! men iaf ..
Nattis kom och hämta mig & sabbe förut, så vi stack till bilen sen åkte vi till stan .. och vi trodde vi skulle få skjuts hem, men ajsan sa da ;d .. Så vi sa hejdå till chriss&sabbebejb! och sen gick jag och natta upp till stan och snackade lite om allt, finns alltid för dig hjärtis! <3 ..
Sen så åkte vi hem, och träffade enis i bussen ( den roliga snubben ) xD .. hahahahaha! hahaha asså vi såg bara han när han lekte med ungen..
Sen så iaf, gick vi till mig, snackade, lyssnade på musik och sen nyligen åkte nattis hem! =( så nu e man helt alone :( .. buhu.. så idag.. klockan e knappt halv 9, så vene vad som väntar på  mig??
Men iaf, nått ska man ju göra, men de känns som en stor jävla fet klump i halsen, hur jävla svårt att andas ... alltså .. jag menar inte att jag e sjuk, utan att de känns som en stor fet klump i halsen/magen och ja allting! sorgsna saker... men iaf, så e väl livet ... hoppas inte att de värsta händer bara!

Sen så e sabbe så gullig, varje gång jag hostar påå natten, så tror hon att jag ska kväva mig själv så hon vänder på mig och typ väcker mig så att jag vaknar! för att jag får hostattacker på nätterna och de e inget att leka med, eftersom jag knappt kan andas, och att de känns elle så som om jag kan kväva mig, så de var svinsöttit! <3

Men iaf, imorgon blire skola , sen praktik från 10 till 3. Sen stan med lilla jessie =)) .. och då ska vi nog shoppa. puss på det!
i nästa inlägg kommer det en massa bilder ifrån helgen! PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0