100130 - new day!



h££j =))

Vaknade för typ en timme sen, och vi typ åt lite smått med frukost och satte oss vid datan och spelade lite musik, myys ! <3  Sen sminkade jag mig & fixa håret lite bara.. Vi ska upp till stan till två tiden så måste typ kolla när bussar går nu, eftersom det är lördag ;d .. Ska först på kina muren, sen barnkalas och sist men inte minst, bio =)) får se om man köper med något på stan :D .. Men iaf, jag skriver nog lite senare, förresten.. filmen vi ska se är fish tank (; kanske är bra? iaf drama, och jag & sabbe tyckte iaf den verka bra :D ..


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kan inte fatta vad du håller på med.!

Kommentarer
Postat av: ella grön

fin blogg!:)

2010-01-30 @ 13:47:49
URL: http://ellagron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0