100129

Godmiddag sötisar!

Igår kom sabine och chriss till örebro, yeha. Jag natta och linda åkte och hämtade dom, sen stack vi hem till mig ;d typ lyssna på musik, snacka och allting :D suveränt ;)<3 sen ringde tobbe och ville träffas & ta en cigg, så vi gick till honom och tog en cigg typ, och jag natta och sabine blev snömulade :@ av chriss. Hahaha, fyfan va kallt de var! ;d . sen stack vi hem till mig och då åkte chriss natta & linda hem, Så jag och sabine började titta på Santa slay , skräck film om jultomten ;s vi hann inte se färdigt den, men blir väl nån gång, men den var helt sjukt, hahah dagen innan jjulafton kommer hon&jag bli rädda ;o ;)

 

Idag träffade vi tobbe & carro, vi typ flumma mycke och sen aa, snackade en hel del, och kuddkrig;o och ja de gamla vanliga höhö :D och senare ska vi träffa natta linda & chriss :) i guess?

Imorgon blir de först kina muren , sen barnkalas ;) och sen bio , kommer bli en härlig dag/kväll imorgon! iloveit!
Jag,sabine,natta,linda & chriss!


Vad ska ni göra ihelgen då? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0