100128

hejsan mina små dockor;d elle nå hahaha! =))

Idag på jobbet gick hur bra som hellst, de saknade en massa personal så de sa att de verkligen behövde min hjälp idag ;d .. så jag tog hand om en massa barn själv, och alla kallade mig fröken och jag fick trösta en hel del barn och sen så lekte jag med dom, och tiden bara rann iväg idag, så idag var det fan skit kul på praktiken!! =)) .. De gick bättre än vad de gått de andra dagarna, och blivit bra vän med personalen också ;d snackat hur mycke som hellst, skojsat och ja allting.. Men när ja skulle dra hem blev ja lite sur, min jacka hängde inte kvar, det finns en på jobbet som e "surkärring" .. så hon hade tagit ut jackan och hängt den nån annan stans för att den luktade rök :S whats your problem? .. iaf .. så jag letade ett tag, men aa tillslut hittade jag den iaf.. men man brukar ju säga till först? inte bara göra det utan att man ens vet de :S elle va tycker ni?

Iaf, idag blir en kul dag! =)) och ni vet jju redan varför bitches!  så iaf, nu en stund blire väl att tat riktigt lugnt och så, städade mitt rum igår förresten :) ser as fint ut nu..

ha de bäst. PUSSSSS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0