100126 - my day.

heeej =)... bra dag idag på APUn.. Men okej, de var jävligt segt vissa stunder på dagen, när det närmade sig hemfärd ;d .. men de var riktigt kul också, och bebisarna är så söta att man skulle kunna äta upp dom o.O ..  men de gråter hela tiden också men iaf, sånt äre :)) .. Sen gick jag till skolan, för vi hade ivval, de gick bra, hade  ett prov och innan jag gjorde provet trodde jag att de skulle gå hur dåligt som hellst, men när jag gjorde provet så gick de skit bra ju ;o .. kunde saker jag inte trodde heller =)).. sen hade vi lite annat och sen tog jag bussen till stan och gick in i Gina tricot och köpte ett par svarta jeansleggins ( nästan som de mörkblåa jag köpte ) med lite typ jeans ränder elle va man ska säga för 199 kr iaf, sen en vit/svart randig tröja, skit snyggt =) och den kostade 149 kr.  fick lite pengar av underhållet så tänkte köpa det jag hade velat köpt för ett tag sen då de inte fanns :)) .. men nu ska jag typ hoppa ini duschen sen dega framför tvn elle nå, e hos morsan fortfarande. Och på torsdag kommer sabine, fyfasen vad kul vi ska ha!! :D:D .. fast jag kommer praktisera på fredag också men då får hon sova tills jag kommer hem ;) ..

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0