100122 - utan dina andetag är jag ingenting.

Hejsan hoppsan alla sötnosar!

Idag vare skola ;d de gick jätte bra,  de var så kul att veta va de tycker om den personen! ;) .. helt gött!!! =))
Men sen fick vi APU uppgifter, vi gjorde en utvärdering om denna vecka, och sen typ, åt mat, sen pluggade jag lite till & sen skickade jag in det till karin min lärare, & strax därefter så stack jag till bussen & sen träffa jag lejla och hennes kompis lite på stan & sen en annan, och sen åkte jag hem & gjorde lite käk! Sen ringde jessie, aa vi ska väl ses om en stund, eventuellt ska vi på fest, ikväll elle imorgon iaf. men vene än ;d för båda är helt trötta och sega, men nått ska vi iaf gö, för vi ska ju vara med varann i helgen i alla fall! för nästa helg kommer lilla söta sabine till mig, då ska vi leka ;) ..
och de blir kul!
Men aja, APU=praktik nästa vecka & 4 veckor till sen en veckas lov och sen en vecka till! det blir nog roligt elle? jag e sjukt nervös :S  vene varför, jo att liksom komma till ett helt nytt ställe, och det är t.o.m en jämnårig som jobbar där ;S  som tog studenten för två år sen ungefär hon är 89:a och jag e 90:a., man kommer liksom känna en press av de man gör,. Men jag ska verkligen rycka tag i mig och försöka göra mitt bästa så att jag kanske får sommarjobba där i sommar, men vi får ju se hur dagiset är, om jag vill fortsätta jobba där elle inte, men dags att söka lite jobb iaf så man har nått i sommmar! Men liksom .. ååh, sjukt nervös ... Men de kommer säkert gå bra eller? .. Jag hoppas verkligen det! Jag älskar verkligen barn, så jag ska försöka göra mitt bästa i alla fall, men de kan ta en tid innan man vänjer sig.. och många dagis däromkring, bredvid varann typ..

och studenten om exakt : 132 dagar med helg och alla lov ;) .. Det är väl typ två veckors lov, och sen massa studiedagar & en massa helger! Så tiden rinner iväg de gör den =)) .. men studentmössa är beställd, snart ska jag fixa studentklänning och skor, och funderar på att skaffa löshår så jag får lite längre hår, kanske kan få de i studentpresent i förskott (A)? .. och bal vet jag inte om vi ska ha .. verkar inte som de nu iaf.. Ingen i klassen e engagerad! ;s verkar de som, vi har inte ens snackat om flak elle något, hur fan ska vi gö, ska vi cykla på studenten elle ; fö vi har tagit studenten ... fyfan va vi är bra " elle vadå. hahahaha! Jag känner redan nu hur mycket jag kommer sakna min klass ... åtminstone några i klassen! de flesta..

Puss nu ska ja sluta tjöta! Pusslove..  förresten, tappade bort mina nycklar idag :( .. buuu!

 Skjortan går alltid hem! :)


 Skjorta, vit/rosa linne och jeansleggins! =)


Ha de bra pusslove!

Kommentarer
Postat av: Bellezza

Älskar din blogg!

Brukar vara inne och läsa den kolla gärna min :)



Kram

2010-01-22 @ 19:35:45
URL: http://bllezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0