100117

Hejsan alla små tutterduvor! :) .. elle nå.

Igår så kom tobbe, och vid sex tiden började jag och han dricka vin! :) vi pratade, sjöng, hade hög musik och hade så jävla roligt, vi pratade om allting, om ddet tjaffset vi hade och sen typ vad vi ska göra i sommar typ ( resa ) och en massa, och att han kanske ska me te gotland i april när vi ska på dopning ;d .. så de var skit kul, vi snackade och drack tills kanske 9 nått, sen däckade den jäveln, då ringde jessie och sa att hon var påväg till mig, så jag gick ut och mötte henne vid 9-10 tiden, och jag vinglade :/ var nära på att ramla över ett barn som var ute :/ .. men de gick prima .. och sedan hade hon frågat hur mkt vi hade drckit, ja bah nej ej så mkt, sen när ja träffa henne hon bah ne inte mkt va? hahaha :P.. sen gick vi till mig, och då drack vi mera, försökte väcka tobbe, slog han och allt :) och sen vaknade han! Då snackade vi en massa och sjöng, lyssna på musik och så, sen kom jessicas pojkvän hit också, elle vi gick och mötte honom, och de, och tobbe hade klättrat genom hans fönster hem för att hämta cigg, haha hans kusin bah - jääävlar vad du skräms" hahahaha :D sen gick vi till mig, och dansa, sjöng, och allt sånt, skit trevligt hade vi! och vi drack mer än vad vi skulle göra, men fan det var riktigt kul iaf!   alla vi var as taggade! Sen stack jessie & hennes kille, och då så gjorde ja och tobbe lite mat, hahaha, jag åt som en gris, och sen däckade han -.- .. så jag gick och la mig också, sen vaknade vi imorse, och låg och pratade några timmar, sen stack han hem & nu får jag väl sätta igång och städa -.- inget jag ser fram emot, och sen måste jag hoppa in i duschen, de känns att de behövs iaf..

Men nu har jag tråkat ut er :) skriver sen ! PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Elsa :)

Kan du inte lägga in mera bilder? :)

2010-01-17 @ 15:55:25
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0