100116! - lördag!

Hej alla söta! Natta stack hem vid 5 tiden på natten typ ;d .. Sen la ja mig i sängne, tog en cigg och snackade me henne i telefonen ( som tur var så cyklade hon ) och direkt när vi la på så somnade jag! så trött var jag, sen ringde klockan vid 12, jag stängde av den och sen vaknade jag vid ett tiden, och då gick jag upp, kolla lite på nätet, gick och duscha ( fööör skönt ) ... Och nu ska jag snart torka mitt hår och sedan fixa håret och lite smink? snart ska tobbe komma iaf, vene vad vi ska gö, men tat lugnt och vänta på söta jessica! och senare ikväll blire mysmys, kanske tas bilder t.o.m =)) .. men iaf, snacka, sjunga, dricka, spela tekken ( maybe )  och umgåss helt enkelt! Men vi ska köpa två sån där castillo vin, och de kommer kosta röven, men vi ska dela på priset, så när jessi hört av sig så ska jag smsa och säga att hon måste ta ut pengar! =) .. och så måste ju jag såklart ta ut pengar etc.. elle jag skickar över pengar till hans konto ist.  Men en mys lördag!

vet ni vad??? nästa vecka, så ska alla BF3:or , elle alla förutom en klass .. klara en kurs på EN vecka! jobbigt elle? så kommer gå 8 till 4 varje dag! förutom onsdag! men bara nästa vecka ;d .. Men på tisdag ska jag och min klass träffas och äta ute någonstans ;o?  klockan 7 på kvällen.


men iaf, de blir mysigt. PUSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: anna

hej är du anna http://www.youtube.com/watch?v=M-QbTGRuwmw

2010-01-16 @ 17:34:23
Postat av: annica

bra då hinner du väl följa med och gratta gammelmormor på tisdag?

2010-01-16 @ 18:57:15
Postat av: Anonym

Hej! har en tävling just nu på min blogg, va gärna med & tävla =)

ha det bra!

kram

www.emmamariastenius.blogg.se

2010-01-16 @ 21:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0