100114 - shopping like always!

Hej, var i skolan idag och hade möte med min handledare om projektarbetet , och min projektarbetare var där fast hon ej gjort nått , så jag sa till handledaren att hon inte gjort ett skit, och jag var riktigt förbannad ... så  han frågade henne och hon såg ut som om hon skulle börja gråta för hon var så tyst, de var bara jag som snackade och de, och jag sa åt henne vad hon skulle göra osv, och han tyckte de lät bra, så de som e kvar av arbetet ska hon göra =)) ..

Sen åkte jag till stan och träffa natta, vi gick på kina muren och käkade, mumsigt vare, sen snackade vi om allt typ! Sedan gick vi och provade lite kläder, och jag köpte en skjorta på HM för 199 kr! :) + att vi gick och provade lite andra kläder också, och tog bilder på de ;d .. så nu kommer bilder från dagen!


tycker sminket ser så bra ut där, men de ser man kanske inte nu xD

tjoooockisar! :D men vadå de e gott och de var kina buffé!


 åt inte allt på tallriken ;o

Den här skjortan för 199 kr på HM! :) så jäkla snygg :*
Älskar dig snuttis.

 såg snyggare ut när man hade på sig den xD


 så jäkla snygg :* .. Okej man ska inte ha mjukis under men ville inte ta av mig dom så ;d .. åååh vill ha! :)

så de var de vi tog idag, elle rättare sagt de ja tog iaf! ;d .. PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: daniella

söta bilder :) <3



önskade att du och jag också kunde ha en riktig fortografering dag, middag, shopping :D <3

2010-01-16 @ 02:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0