100111- wooha

var skola idag då, var  helt slut fast ja faktiskt sov bra i natt ( låg och smsa med natta, och tillslut så sov jag ;o ) och de brukar inte hända mig däremot . brukar ta tid innan jag somnar menmen ;d .

men var väldigt trött i skolan endå faktiskt ... och sedan fick vi typ APU pärm och APU uppgifter och en massa grejer idag, för går på APU vecka 4 till v 9 ;d först v4-7 .. sen v8 e de sportlov elle nått , och sen v9 ;d ..  så liksom vi fick massvis av de idag, för nästa vecka kan vi inte få något sånt eftersom då har vi Arbetsmiljö och säkerhet en hel vecka ;o vi ska klara en hel kurs på en hel vecka ... kanske blir kul? elle inte ;o ..
men iaf, de gick bra idag i skolan endå..

e hos morsan nue, precis ätit typ & tog lite bilder me min minsta syster beccis,  bjussar på  två bilder =))



visst är hon söt? :)

Kommentarer
Postat av: Roshanna

Aww vad söt^^ det brukar ta minst 30minuter för mig att somna:/ för dig då?

2010-01-11 @ 19:38:49
URL: http://elsssrosss.blogg.se/
Postat av: da

jätte söt :D

2010-01-16 @ 02:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0