100110

helluhellu =) ..

Igår festade jag med min älskling jessica m.fl ;b .. först däckade vi vid 11-12 tiden och sedan vaknade vi igen vid 2 på natten och började festa och så, sedan somnade vi vid halv 8 ;d .. vi fick folk att komma till oss också, de var kuligt..

och sedan så vaknade jag vid tolv, duschade, åt en halv macka och sedan kom nattis  ;p vi skjutsade hem jessie och de och sedan åkte vi vidare till moder. Jag och natta och flisan gick och träffade tobbe.. men jag och tobbe pratade själva en stund och diskuterade om det tjaffset vi hade i helgen, och de löste sig hoppas jag? jag tog nog lite för mkt illa upp på någon grej som inte var så stor.  men de ordnade sig iaf :) så vi ska nog ses imorgon efter skolan tror jag & hoppas! men vene va vi ska göra för jag ska sova hos morsan tills tisdag, men vi e väl på stan och kanske hos morsan nångång elle något sånt. men vi ska ses iaf,.

ååh skola imorgon, orkish.. menmen, inte så lång dag iaf, och kul att träffa kompisarna ;) ..

men pussssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0