100107 - school today!

Hejsan! hörde inte ens väckar klockan idag .. :S men när jag helöt plötsligt tittade hade jag svarat i telefon, pappa hade ringt men ja hade ej fattat något och svarat så han typ haalv skrek i telefon och då vaknade jag till liv & de var halv 7! (; .. så blire när man inte kan sova på nätterna ... kulkul .. men vaknade tidigt idag så borde kunna sova åtminstone inatt osv =) bara idag vi går i skolan & typ imorgon! ;d sen helg igen, så j*kla onödigt att börja skolan på en torsdag! :S  menmen .. en lång dag idag iaf, men vene om det är period ett elle period två som vi ska gå enligt schemat? .. period två är de inte i alla fall på riktigt dårå, men vene hur man går enligt schemat? för vi har helt olika schema på period ett och period två!

vet ni en sak? studenten den 4 juni 2010!! :D


vill ni veta en till sak? vi kanske ska till gotland i april eftersom pappas kusin fredrik fått en unge, och hon ska döpas! =)) .. Jag pappa farmor kanske patrik och sen kanske nån mer .. han bjöd oss iaf, gammel mormor följer med om hon orkar! kulkul :D:D:D .. hyra stuga osv. Gotland kommer alltid att förbli mitt favoritställe.




Kommentarer
Postat av: Natalie

alltså jag vet itne om det är samma sak för er, men vi går in på period 2 typ v 5 eller så. Jag tror att ni också gör det, men du kan ju fråga iallafall ;)

2010-01-07 @ 07:47:57
URL: http://typnattha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cool bild (längst under till vänster)

Fin blogg! :)

2010-01-11 @ 00:12:28
URL: http://luleida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0