100106

Joo hon e arbetslös! :P


iaf, vakna nyss av att pappa var sur för jas glömde säga te han igår att vi ska te farmor på lunch idag, men vi ska vara där kl ett och klockan e halv ett så de e helt lugnt endå tycker ja, man behöver ej fixa sig, för ska bara dit&äta liksom! Så har iaf tatt på mig kläder & fixat håret lite! & nu ä jag jätte hungrig men de e ju snart mat dårå! lite av släkten kommer dit haha ;) .. ja & jessie som ringde patrik igår från en hemsida :D:D:D:D han blev arg, men sen sa vi att de var vio då tyckte han att de var roligt ;d ..

Men iaf, vene va ja ska gö idag, förmodligen vara me jessie, elle bara tat lugnt för imorgon börjar skolhelvetet .. måste börja läsa min bok snart :S .. läsa ut den, för snart har vi engelska igen ... och då ska den vara utläst .. så aja .. får väl börja läsa lite ikväll igen ! Men iaf, PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: jag slutade skolan den 18:de. när slutade du?

2010-01-06 @ 12:33:03
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0