tidsfördriv! ;d

Lovar du att vara ärlig? - självklart :-)

Du heter: - Elin.

Smeknamn: - Elly.

Låt som när du är ledsen sörjer till: - hmm de blev svårt. Jag lyssnar helt enkelt på de som gör mig glad elle till nån helt lugn låt som man kan sörja till ;d

Beroende av: - Människor, musik & mina nära&kära! ;d

Vad tror folk om dig: - Ingen aning, det är olika från person till person, de får tro va de vill om mig :) bara de inte tror falska grejer åså.

Stämmer det: - Det beror på vad uppfattning är?

Vad får du oftast komplimanger för: - Ingen aning, elle de e typ om olika saker :) .. och orkar inte tala om vad de kan va om? :D

Vad säger du för att imponera på någon: - hmm jadu ;d inget speciellt som jag kan komma på nu iaf ;d

Hur imponerar man på dig: - Blicken, och om du luktar gott mums! :) ..

Brukar du skratta för dig själv: - haha de kan hända ja.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: - "hallå" .. eftersom ja inte svarade på de första smset, eftersom jag sov, men vissa människor fattar ju inte att man sover mycket.

Var bor du: - i örebro ;d

Trivs du där: - jo det gör jag väl.. fast skulle hellst vilja bo nån annan stans, typ utomlands ^^

Äger du några converse: - jaops, elle har iaf gjort de.

Sprit, cider, vin eller öl: - vin!!! (Y)

Brukar du bli för full: - de kan hända ja ;d .. men jag kan behärska mig också!

Är du allergisk mot något: - Nopes.

Hur svarar du i mobilen: - "a hallå?"  elle : elin" elle : a hallå de e elly?" elle : tja" :D

Antal timmar sömn inatt: - denna natt sov jag väldigt länge för ja somna tidigt eftersom jag var/är sjuk! så inatt sov jag typ 14 timmar. men annars brukar de bara vara 6 timmar kanske.

Brukar du komma i tid: - försöker iaf, och de brukar vara så att jag kommer i tid=)

När mår du bra: - När jag är med rätt människor, på sommaren när jag får sola & bada, festa med de bästa och när ja inte mår dåligt ;)

När blev du fotad senast: - I fredags på festen ;d .. adde ? vill ha bilderna nångång (H)

Hur känner du dig nu: - trött, seg och ja allt.

Vanligaste färg på dina kläder: - typ mörka färger typ (;

Vad tycker du om fötter: - de som har tår?

Vad saknar du: - kärleken? elle vene.

Hade du en bra kväll igår: - helt okej! både ja & jessie låg typ och sov hela dagen, men annars var den väl okej, förutom att ja spydde hela dagen också .. -.-

Favorit dryck på morgonen: - vene de e så olika.. brukar ej dricka nått på morgonen .. bara ibland.

Rakar du benen: - klart? hahaha.

När brukar du oftast gå och lägga dig: - de beror på, .. På helgerna kan de vara väldigt sent , typ på nätterna nån gång om ja inte e sjuk förståss... annars på vardagarna, är det väl mellan 22.00 - 24.00 typ?

Är du blyg: - nja, de beror väl på.. ibland , ibland inte.. beror på vilka tillfällen det handlar om.

Sysslar du med någon idrott: - nej bara tränar, typ motionscyklar osv.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: - vene, de har hänt .. men nu vene..

Har du spytt offentligt: - hahahah ja ;c

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: - haha ja du ;) .. skulle nog pröva på en hel del saker för att se hur de kändes :D

Är du nöjd med ditt liv: - ibland...

Är du bortskämd: - ehheheh ja ibland allt.

Vad gör du i morgon: - praktik och sen får vi se vart dagen kommer?

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: - ingen aning.

Vad längtar du till: - Sommaren och kärlek!

Har du bra vänner och äkta vänskap: - japps de kan jag säga att jag har. men de finns falska personer i närheten också,.

Vad använder du för schampo: olika.

Tycker du om någon just nu: - ingen speciell.

Gröna eller röda äpplen: - Gröna.

Gillar du golf: - uschnej.

Vilken tid gick du upp idag: - vid 11 ;d

Har du sovit i din egen säng inatt: - aops.

Har du strumpor på dig nu: - ja det har jag.

Är det okej att gråta: - Absolut!

När grät du senast: - längesen, men var nära på att gö de häromdagen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: - resa, resa, & resa?

Bär du glasögon eller linser: - Nej, aldrig.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: - nej bara man bär de man känner sig trygg över.

Har du piercing: - öronen, läppen & näsan.

Vill du gifta dig: - kanske?

Vill du ha barn: - aa egentligen snart, men endå inte.. för vill upptäcka världen först.. resa & resa..

Solar du ofta: - aa på sommaren, men kan hända i ett solarium på vintern.

Är du bra på att laga mat: - haha de vet ja inte.

Är du flygrädd: - nej inte så faktiskt.

Hur vig är du: - njae, vene om ja e de ens :)

Är du musikalisk: - njae? älskar musik & tycker om att sjunga fast jag inte sjunger så värst bra?

Vad dricker du helst när du är törstig: - hmm .. vene .. ibland vanlgi dricka, ibland bara vatten.

Vilken är din favoritglass: - chocklad glass går alltid hem.

Tror du på ett liv efter döden? - har faktiskt ingen aning ? kanske .. kanske inte?

Tycker du om sushi? - vene.

Vad äter du helst när du ser på film: - Plock godis.

Har du tandläkarskräck? - nopes.. elle ibland har ja de, får de mer & mer genom åren.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: - kvällsmänniska! ;d

Vilken ögonfärg har du: - blåa.

Har du någon gång gråtit dig till sömns: - typ.

Biter du på naglarna: - nej!

Röker du: - ja!

Hur ofta tränar/motionerar du: - några gånger i veckan!

Senaste låt du hörde: - Beyonce - sweet dream!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0