ta mig tillbaka

hejsan...

igår blev de fest igen, 20 års fest. grattis emma :) ..
och de var kul och allt dedär, ja och carro har fått träningsverk iaf.
sen fick jag en äcklig snedtändning och blev as grinig, arg på alla och bråkade med min bästa vän som e den sista personen jag vill bråka me och bli osams med. och jag ångrar det. får se vad som händer ..
sen idag åkte adde simon och michelle hem. så har vart me carro idag, lyssnat på musik och städat från igår! kul att  börjat umgås lite me henne<3
nästa helg kommer adde hit igen, men då blire filmkväll.. carro jag och adde, sen fler kanske dårå.

ska väl göra nått på datan och sen plugga och sen sova.


puss på er.



fanfanfanfanfan , jag ångrar det. snälla spola tillbaka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0