rubrik?

hej igen, jag känner mig så tragisk så jag tänkte skriva ett till inlägg! :c .. alltså fanfan då.

igår så stack vi på fest iaf, för en fyllde år. vissa stunder var skit kul medan andra studer var helt cp! fan alltså jag e verkligen äckligt äcklig ... inte äcklig sådär, men jag vll fan inte vara den jag är, jag vill verkligen inte de. vill bli en ny elly typ, flytta utomlands, skapa ett nytt liv, och allt dedära! så jävla lockande ... men gäller också, .. pengar & språket! och ååååh, jag tycker om en så jäääkla mycke, men jag vene om jag ska berätta de för han elle inte, för de kommer säkert ändå inte hända någon nytta! :S .. fan ska jag göra? any idea?


kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0