min negativa dag idag!

Denna dag är inte min bästa dag dirre! .. Först allt som hände igår som trycker ner mig fortfarande...Kan säga att, alla är så gott som falska! men iaf .. sen en massa annat som hänt idag, och skriver jag det i bloggen så tröttar jag ut er, och för det andra så är det lite mer personligt och de kanske jag inte ska ta & skriva här dirrekt! men iaf, tur att man har vänner som bryr sig iaf, ♥ .. 
så idag har jag inte lust att göra ett skit .. tobbe carro och robert elle nått ville komma till mig men jag sa att jag helt enkelt inte orkade ... idag är det min tråkiga, dåliga, negativa dag! så vad ska vi göra åt det bloggen? kanske en frågestund? har ju inte haft det i år taha! :) men om de blir frågestund så säger jag det i nästa inlägg! ;d .. men iaf .. pappsen är i affärn, han ska kolla efter nya högtalare till mig, eftersom de andra har nån på festen förstört, festen som var i helgen, elle förstört och förstört , men tror nån har spillt lite alkohol i dom! uschdå!

men iaf, 20 årsfest på lördag! hippihurray!


dom här mjukisarna beställde jag i måndags! =)) .. kan va jävligt bra att ha + att de var ju snygga också.

pusss

Kommentarer
Postat av: Petra

Snygga mjukisar :)

Fin blogg :D

2010-02-13 @ 20:34:25
URL: http://petrafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0