I know that I've got issues, but you're pretty messed up too

Hej! :) .. kunde inte sova från natten till fredag! :( så igår somnade jag väldigt tidigt för att heta elly ;d ..
Men vi drack lite vin innan och mös :) jag carro och tobbe... jätte många ville ha med oss på fest i oxhagen men varken jag elle tobbe var taggad på de, så vi satt hemma, lyssna på musik, flumma och hade skit kul endå! =)) ..
Men nu ska  jag typ hoppa in i duschen, sen ska eventuellt ja och carro typ åka upp till stan och shoppa lite :) sen träffa tobbe, och då blire förhäxad igen! har vin kvar också ;b .. och nej vi e fan heller alkisar :S det är helg och skolan/praktiken börjar endå snart så whatahell! ;d .

Pusss

Kommentarer
Postat av: felicia

förlåt:(<333333

men på söndag, kan du hjälpa mig med att desina min blogg?

2010-03-04 @ 16:55:10
URL: http://modefr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0