100228

hej! seg dag idag, har blivit så att jag tittat på förhäxad hela dagen me tobbe och carro! :) .. legat och degat bara, myst, och sisådär!  och jag börjar nästan tro att de e något fel med min hals, gör fortf ont när ja sväljer? kanske cancer ... näe nu ska ja inte skrämma upp mig, men känns som halsen blir mindre och mindre typ, elle något i halsen som blir större & större.... skrämmande...

Jag känner mig ... vene hur jag ska säga.. men fan !!! jag vill att de ska bli sådär ... och sådär ... men de kan ja inte skriva i bloggen, hur jag menar .. men ååh. Det kanske bara är en dröm? säkert därför jag aldrig kan sova längre ... fan hur ska jag göra??


Puss & kram / elly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0