100224

Heejsan ;d idag är inte min tur dag, helt jävla seg och på typ dåligt humör, vill bara lägga mig ner & dö, men de ska ja inte ;) men iaf. inte min tur dag direkt iaf. sjuk också, svin ont i halsen när jag sväljer och typ hostar, andas och nyser och ja dedär. men iaf de går väl över? hade feber i morse också. asså vi somnade vid kanske 2 tiden nått jag vaknade vid 7 tiden på morgonen och låg i sängen tills tobbe robert och carro vaknade, vid 10-11 tiden.. alltså jag vaknar alltid as tidigt och e skit pigg :S elle inte alltid, men har börjat me de ;S sen när jag väl somnar om så vaknar jag om en stund igen och e as pigg :S fattar inte varför. även om jag lägger mig sent! :S som jag somnade vid typ 3-5 tiden och vaknade kl 7 och var as pigg :S .. hmms .. men men ..
jag e på så jävla dåligt humör så snacka med mig på egen risk...

nu ska ja dra typ, PUSSSSSSS


jag ångrar inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0