100217

Hej! en vanlig dag på jobbet, mycket bra & segt dårå. haha fick rast halv ett, och så typ sov jag i en kvart, sen kom andra i personalen och satte sig i rummet också fast jag halv låg ;d .. och sen råkade jag somna igen och vaknade kvart över ett :o fast jag bara skulle ha rast till kl 1 ;d .. men ingen hade ju sagt något så och jag brukar itne ens vakna, kunde legat i flera timmar ju, men iaf jag vaknade, gjorde väl de för att jag kände på mig att jag sovit lite för länge elle nå ;d .. Sen så hade ja fått sms i mobilen om att mina byxor kommit fram =)) så åkte till maxi, hämtade ut mitt paket och sedan gick jag hem, skönt eftersom ja inte gick i morse till jobbet ( tog bussen ) , natta, skulle vi gå tillsammans imorgon??! och byxorna, passade perfekt! sjukt snygga och sjukt sköna mjukisar köpte jag :) dom e svarta dårå, och står nån text på dom, och de e t.o.m xs på dom! ;d men dom passade sjukt bra! =)) .. iaf, så nu har ja typ precis duschat.. så ska väl kolla lite grann, kanske plugga elle göra någonting. elle sova i nån timme, e sjukt trött.. när man jobbar så blir man fan helt slut även om de bara e på ett dagis & baara e i några timmar -.- .. men kanske träffa carro&tobbelito sen och några.. får se om jag orkar =) tobbe frågade mig förut, men vi får se! nu tror jag att jag ska äta upp de sista vindruvorna och sen kamma håret och sen lägga mig i sängen och sova i en timme kanske? de låter väldigt lockande.. men somsagt vi får se =)


Puss på er! <3



Helgen kommer bli riktigt jävla najs =)) om de blir som vi ville carro ;) haha ..
På fredag , ska de bli fest mer ett par kompisar bara :) ii mitt rum typ. elle aa blir väl upp mot 10 pers kanske? elle nått ;d .
Lördag blire filmkväll :) sen ere ju sportlov också ;) fett skönt.

puss

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jättefin blogg!! :D

2010-02-17 @ 19:49:55
URL: http://eekdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0