100210

Hej och förlåt för den dåliga uppdateringen! ;d ..
Men somsagt, vad gjorde jag igår? först praktiken och dedär, sen åkte jag upp till stan och träffa carro, vi snackade om festen vi ska till på lördag och sen festen vi ska ha hemma hos mig nästa helg =)) .. sen kom tobbe också :) .. vi gick till mc, och köpte en varsin dricka typ, och de tog kaffe också, sen snacka vi och sen hände det en massa tragiska saker! :/ .. förlåt. Fast dedär svinen, som gjorde de dära grejen, som förstorade upp själva grejen, och missuppfattade allt .. asså att ni ens orkar att leva med det? aja, ni är äldre än mig, men jag är äldre än er på sättet, de märkte jag igår! så otroligt barnsliga, .. liksom. hallå vi går inte på lekis???
aja, jag hatar er och ni kan glömma mig nu iaf!

Men aa, sen så åkte jag och carro hem till mig, och tobbe åkte till jessie! Jag duschade och sen typ tog ja och carro de lite lugnt, sen så åt vi lite mat, sen så skulle vi åka till markbacken och sitta barnvakt, så vi fick typ skynda oss för vi fick veta det lite väl sent ;d .. och vi satt där i typ två timmar, de gick bra och sen kom jag hem vid 21.00 - 21.30! ;d de var iaf min dag igår!


Idag har jag haft praktik,  brabra har de gått, jag känner mig som värsta läraren på riktigt! ;d .. de kom en vikarie dit idag, men hon såg ut som en praktikant och jag såg ut som en vikarie ;d  gick till praktiken idag, tog värsta omvägen och sen har man lekt som bara den där på jobbet så har typ träningsvärk?.. menmen så kan de gå.
Så nu e jag hemma, tänkte kolla lite i datan snabbt, ska nog träffa carro sen?

Puss&kram ! / ellly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0