100209

heeeeeeeeeej! aja, jag e helt död, la mig vid 22-23 igår kanske, men kunde inte somna förns vid 1-2 tiden på natten kanske :S men kanske var för att jag sov från 10 till ett förut igår ;d ( morgonen-dagen ) .. men iaf ..
sen vaknade jag vid kvart över 6, av aatt jag hörde nått, mobilen låg under sängen, men jag hörde ett litet ljud iaf, och jag trodde jag hade försovit mig men de hade jag ej gjort, sen somna jag om och vaknade vid sju, efter att jag smsat lite me nattis. Sen gick jag upp & sminka mig, nu ska jag strax fixa håret lite grann! Sen ska jag börja bege mig iväg till nattis ( varberga ) .. typ jogga dit elle gå snabbt :) .. Sen därifrån ska vi gå till aa rosta/västhaga.. jag kommer gå till rosta och hon till västhaga! ;d jag till min praktik och hon till skolan! vi ska försöka att börja gå osv varje morgon etc!  iaf nu när jag har praktik, men de ska vi ju kunna göra endå? bara man kommer upp men de gör man om man läggger sig tidigt och de gör man om man går upp tidigt och inte sover under dagen =) ska typ ta på mig en tjock halsduk, tjocka tröjor + vinterjacka, vantar, mössa xD , och dubbla strumpor! Så de lär ju inte vara för kallt ute iaf, lär ju icke frysa! =)) .. Som förra tisdagen då jag gick, då gick de asbra att gå, svettades nästan ute för att jag hade för mkt kläder, såg ut som världens tjockis, typ som en vandrande köttbulle, så mycke kläder hade jag, eftersom jag e väldigt, väldigt, väldigt frusen av mig! menmen, går iaf till 2 idag på praktiken! så PUSSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0