100208

Hallå! Åkte först till skolan, hade skit ont i magen, och sen snacka ja me min engelsk lärare och hon tyckte att ja skulle åka hem eftersom jag haft magsjuka i helgen elle aa lördag&söndag typ. så skulle vara hemma idag tyckte hon,  och de tyckte emelie, malin och de andra också!  Så jag gick på toan och sjukanmälde mig till min praktik, men ingen svara så jag fick prata in ett meddelande, hoppas bara att de får meddelandet? :S .. så de inte undrar vart f*n jag tagit vägen? men jag tycker att de borde få meddelandet, tryckte på 9:an som jag skulle, sen kom det ett : tuuuuuuuut " sen snackade jag .. sa typ "Hej det är elin, som praktiserar hos er.... jag har haft magsjukan i helgen, och jag tyckte de inte var en sån bra idé att åka till jobbet idag .. åkte till skolan förut också men ska hem nu och vila mig lite.. kommer säkert imorgon... hej då" typ... lät helt sajk elle?  jag hatar att sjukanmäla mig till praktikplatser , jobb elle vafan de nu är. uuuh, men de gick iaf bra. Sen åkte jag hem. la mig  i sängen och sov tills typ ett tiden, sen satte jag mig vid datan och luffa lite! men fick iaf vila ut, och  nu ere mat =) pussadjö! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0