100206

hej tänkte skriva ett snabbt inlägg :)

igår var de fest, hade inte räknat med att alla skulle komma, så mycke folk. De blev kanske 30-40 personer hemma hos mig, och de var så jäääävla kul, så jävla gött folk alltså. ffan va kul vi hade, de hände bara bra saker, man fick skit mycke nya vänner och gårdagen var jävligt lyckad tycker jag, sen somnade jag i soffan och någon bar in mig i sängen xD .. haha men så jävla lyckad kväll, TACK! <3

ska få bilder från andreas senae hoppas jag, så de kommer in när jag får bilderna =))  gårdagen måste vi göra om säger ja bara.

men iaf ... nu ska jag typ dra =)) ..

juste,  vaknade vid 7 och har inte sovit sen dess,  spytt hela morgonen och mått illa som satan i gatan alltså. jessie&tobbe städade idag, as gulliga. Men de går ju magsjuka på mitt jobb, barnen osv. så det är de jag har fått, men känner mig lite bättre nu, bara ltie illamående och yr osv. men iaf .. inte för att jag e bakis.

aja ska dra, puss på er.


Grattis Amaal iefterskott på 20 årsdagen! :)<3

Kommentarer
Postat av: elena

Hej! VIlken fin blogg du har!!

Läs och kommentera gärna min om du har lust :)

Hur har din dag varit ?

Kram / elena

2010-02-07 @ 09:47:53
URL: http://elenapeyron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0