100204

Hej, förlåt för den dåliga uppdateringen! Men de ska bli bättre, lövar=) ..
Igår så sov jag och jessie hos hennes syster, och så kom lite annat folk dit och de var mysigt, nån grogg vart de allt =) ..  och så färgade jag mitt hår också, hade fått lite utväxt :) .. JAG FÄRGADE SJÄLV;o hahaha ..
Sen idag vare praktiken och sen träffade jag tobbelito! vi lyssnade på musik, käkade godis och sen pratade vi om allt som hänt :/ så de blev lite dålig stämning, alltså vi blev lite smågriniga men de löste sig. <3 och kuddkrig hade vi också., Men nu skulle han åka och handla mat till släktmiddagen han ska ha på söndag, men han skulle komma hit senare sa han! =)) ..
Sen imorgon ere äntligen FREDAG! yeys.. ^^ och då blire fest hemma hos mig, kommer komma mycke folk nu, gamla kompisar, nya kompisar, skolkompisar,klasskompisar och ja allt sånt =)) .. de blir perfa! <3

Nu ska jag dra mig, skriver kanske mer sen annars hörs vi nog imorgon, kanske .. för mycket att göra innan festen börjar ;b .. men iaf, skriver ikväll, de måste jag! PUSSSSSSSSSSSSSS .. ska ni göra i helgen då?



Kommentarer
Postat av: ella grön

en kompis ska till mig, sen får vi se vad vi hittar på;) vad ska du själv göra senare?:)

2010-02-05 @ 14:35:55
URL: http://ellagron.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Fin blogg :)

2010-02-06 @ 09:46:26
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0