when you finds out..

Hallåhallå! :P

Sitter o myser ofixar o trixar med min laptop ;) .. hihio. Börjar bli så riktigt riktigt trött alltså, så jag tänkte ta med mig laptopen till sängen, lägga mig under täcket o titta på några vänner avsnitt tills jag somnar, visst låter det toppen ? :* .. Jag är på säsong 5 nu. Men bäst o göra sig i ordning för sängen, ifall om jag bara somnar sådär hihi.
Imorgon kväll efter jag duschat ska jag nog ta lite brun utan sol igen, osvosv. Så att de håller i sig till julafton. Det står att de brukar hålla i sig i 2-5 dagar ungefär. Är bara rädd att , de blir fläckar osv, speciellt när jag tar på ansiktet ;o .. Men får göra det försiktigt o hoppas på det bästa att de blir grymtbra! :*

Men vi hörs sen då. Cya aligator.




btw, kom in på komwux till januari! hihi, engelska B bara dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0