vinterkylan!

hejhej!;) Ida kom förut en stund, å snackade lite osv, men bara ett par minuter. Sedan la jag mig i soffan o tittade på tv, o vilade. För ont i nacken! :( Förstår egentligen inte, hur kan man sova så fel? för det gör så otroligt ont. Men älskling kommer snart o då ska han massera min nacke! ;) Sen blire film o mys!



Gick en promenad förut, fast jag inte orkade. Men tvingade mig iväg, och det kändes otroligt skönt efteråt, o var välutröstad för kylan! xD Tog då en ganska fin bild på vägen.

Puss!

Kommentarer
Postat av: sloarez -UDDEVALLAS ÖGONSTEN !

Super fin blogg, hoppas du haft en bra helg! kram :)

2010-12-05 @ 17:09:04
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0