Up like a bird down like a rocket.

Jag fyller år imorgon!!!! haha  klockan e efter tolv, dum jag är men i alla fall. =)
Jag har pratat mycket med en gammal vän, Natalie ;) om lite allt möjligt, vi har diskuterat om mycket och jag tycker att de känns otroligt bra faktiskt.
Jag har även funderat lite, om vem som ska bli mitt o leszeks barn , gudmor! och jag tror att jag har bestämt mig, hon är nog den mest ärligaste människan, och henne kan man lita på i alla fall! Vilket är bra :P ..
Vi har även bestämt vem som ska bli gudfar, och han kommer bli en toppen gudfar också, han kommer alltid att finnas för oss o bebisen. Det känns skönt ändå, att ha det överstökat. Typ i alla fall.

Emanuel vann Paradise hotel, en massa grattis!!! :))  Hejade dock på Erik, mest i alla fall. Menmen han kom bra till i alla fall.

Tittat på en massa vänner avsnitt också, oooh vad jag älskar serien! Pappa jobbar natt, urk!

Imorgon blire o sova längelängelänge! Sedan fixa o dona hemma, med julgranen, mitt rum... Sedan på natten kommer älskling, efter han slutat jobbet dock! :P



Puuuuuusssar! Vi höres imorgon sötnosar.




oooh, jag vill ha en söt liten hund, eller en katt! :/


Kommentarer
Postat av: Ellen Nolemo

Ohh... Vad söt hund!



En som också vill ha en gullig hund!

2012-05-24 @ 15:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0