julstämning mums.

Hej var o åt julmat o allt hos farmor med pappa o patrik. Blir att äta det imorgon med , när håkan och hans familj kommer. Myspys det. Då blire vi en hel del skulle jag tro..

Sa att jag skulle ta in bilder ifrån igår ;D Var mest på mig o älskling menmen ;D
Lägg märke till det fina halsbandet jag har på mig, fick jag av älskling!! :)









Så jävla snygg i kostym.


Och här kommer en bild på min mage, har börjat väääxa liiiite  ;b eftersom min mage var platt förut hihi.  men i alla fall.
Är gravid i vecka 18 + 2.

Byxorna är dock lite längre ner hahaha, men i alla fall. Växer så sakta på mig, vissa som e gravida i den veckan jag e, har en mycket större mage än mig :P men de kommer väl ;D



Avslutar med en bild på pappa, farmor o patrik. hihi.

'


PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0