hos älskling.

Hejsan alla söta. :P.. Kom precis hem till älsklingen, pratade lite med daniella i telefonen påväg hit, fick först skjuts av karlsson o pappsen dårå. Sedan köpte jag pistage nötter jag ska äta medan jag ser på lite vänner avsnitt tänkte jag,:P..   chandler ska ju fria till moonica, hihi, redan sett menmen, gillart endå.
Var hos farmor på julbord förut, håkan, lisa o barnen var där, jimmy, virpi, daniel o ronja var där, sedan ja o pappsen. höhö. Mysigt var de, sedan vid sex åkte karlsson å hämta oss, sedan skjutsa dom mig hit vid 7 o nu blire film o mys, väntar på att älsklingen ska sluta jobbet så att han kan pallra sig hit snart o mysa med mig som aldrig förr, hihi.:P..


Puuuusssss


Kommentarer
Postat av: Superblogs

Hej vill bara tipsa dig om hur du kan få mer trafik till din blogg, regga din blogg på Superblogs topplista, lägg in ikonen på din blogg och vänta på dina nya besökare, obs folk behöver inte klicka på din ikon för att du ska stiga i topplistan, utan allt som krävs är att den finns på din blogg...

2010-12-27 @ 10:34:40
URL: http://superblogs.topplista.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0