Honeyboney.

Här kommer bilderna ifrån bowlingen ;D ..eller den översta tog jag dagen innan, med min nya snygga basebolljacka/tröja, hihi, och så ser man dock att jag fått lite mage, så blev tvungen o ta in den. Men det syns lite mer i verkligheten, men de kommer snart upp mer bilder, ska börja ta lite bilder jag med, som alla andra! =))



Fått lite mage ja! hihi.









Mina coola nya byxor jag köpte häromdagen i gina tricot! ;D

Ändrade inställningen på alla bilderna förutom den här sista bilden. Därför vissa ser lite sämre ut osv menmen ;D

Kommentarer
Postat av: Sabina

å andra sidan vem har INTE fått mage nu över jul? :)

2011-01-05 @ 00:32:32
URL: http://mypastandmypresent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0